+31 70 390 95 90 Treubstraat 1 G 2288 EG Rijswijk
  • 1.inventarisatie

    De eerste stap is het inventariseren van uw wensen en eisen. Hiervoor doen we onderzoek door middel van onder andere interviews en een workflowanalyse. In deze fase komen ook de planning en de financiƫle kaders aan bod, evenals kaders op het gebied van duurzaamheid en kwaliteit.

  • 2.ontwerpfase

    Naast de eisen en wensen uit de eerste fase, speelt bij het ontwerp ook de gewenste uitstraling een rol. Aan de hand van een eerste schetsfase betrekt onze interieurarchitect u bij het ontwerpproces. We werken stapsgewijs toe naar het gedetailleerde definitieve ontwerp. Hieronder vallen bijvoorbeeld werkplekconcepten, raam- en wanddecoratie, verlichting, de keuze voor meubilair en stoffering en het ontwerp van specifieke meubels zoals een balie, toegangscontrolesystemen en de inrichting van bijzondere ruimtes zoals een callcenter, vergaderruimte of koffiecorner.

  • 3.uitwerking

    Het definitieve ontwerp werken we uit tot een plan van aanpak met afspraken op het gebied van de planning, uitvoering en kosten. Aan dit plan verbinden we garanties wat betreft de realisatie, kwaliteit en kosten. Bij akkoord gaan we over tot de uitvoering.

  • 4.uitvoering

    Onze projectmanager neemt de verantwoordelijk voor de uit- voering van het gehele project. Hieronder vallen ook het regelen van eventuele vergunningen, de verhuizing de technische installaties en ICT-technologie. Alles is gericht op een probleemloze inbedrijfsstelling op de nieuwe locatie, met minimale overlast voor het dagelijks functioneren van uw organisatie.

  • 5.oplevering

    De oplevering is zoals gezegd turnkey. We garanderen dat u op de afgesproken datum uw nieuwe ruimte in gebruik kunt nemen.

  • 6.after sales

    Mocht er toch nog iets niet geheel naar wens zijn, dan staat onze nazorg voor u klaar. Voor de afgesproken kwaliteit is onze garantie van toepassing.