Middels dit bericht informeren wij u over een belangrijke wijziging in ons privacy beleid. Per 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Uw privacy staat bij ons hoog in het vaandel en we doen er alles aan om uw gegevens veilig te bewaren. Om meer te weten te komen over hoe wij uw gegevens ontvangen, gebruiken en opslaan, verwijzen wij u naar het Privacy Statement op onze website.
+31 70 390 95 90 Treubstraat 1 G 2288 EG Rijswijk

Cultuur en identiteit is de basis voor het interieur van uw werkomgeving

In de kantoorinrichting wordt er steeds meer aandacht besteed aan de bedrijfscultuur en identiteit van een organisatie. Hierbij gaat het om normen en waarden, rituelen, symbolen en regels die dagelijks aan bod komen binnen een bedrijf. Ook spelen eetgewoonten, voeding, kleding en muziek een grote rol hierin.

Medewerkers kunnen zich beter identificeren met een organisatie en voelen zich meer betrokken als het interieur van een kantoorpand een weerspiegeling is van de identiteit van een organisatie. Er vindt meer interactie plaats en het werkplezier gaat omhoog. Een medewerker die zich prettig voelt in zijn werkomgeving, werkt efficiënter en presteert beter. 

Wanneer het interieur van het kantoorpand en de identiteit met elkaar overeenkomen wordt de organisatie positiever beoordeeld. Voor externen en bezoekers wordt een bedrijf gezien als professioneel, geloofwaardig en als een bedrijf met een visie. 

Als projectinrichter gaan we samen met de opdrachtgever opzoek naar een interieur dat aansluit bij de identiteit van de organisatie. We stellen vragen als, waar staat het bedrijf voor, wat willen ze uitstralen en wat is hun toekomstvisie. Het doorvoeren van de identiteit van een organisatie in het interieur maakt de bedrijfsformule sterker. De huisstijl, inrichting, sfeer en aankleding dragen bij aan een krachtig bedrijfsimago.

 

but-first-let-me-take_01_LinkedIn,-Chicago-Expansion_Tom-Harris_01_2351_000_N15_1551815857.jpg

terug naar overzicht